MOOD BLURR

Date:28/09/2012
Time:11.28pm
mood:blurrrr.....
sblm aku duduk ngadap lappy byk je mende nak dihupdate..bile dah ngadap lappy hilang sume mende.. suci je otak ni kn..puiiii....so aku rasa macam lepas ni lappy nk kena gantung kt leher,..bila idea mencurah2 je terus bukak n taip en3..kn.. ceh..zaman skrg org dah pkai tab,ipad..aku pkai lg lappy yang beso gabak tu.. anak sedara aku umur 4tahun pon dah reti guna tab..siap main game potong2 buah..teruja je aku tengok..huhu.. aku kalau jumpe tab/ipad mcm kera dapt bunga..loncat2 eksited..kehkeh.. 
mane lah aku nk dapat tab pree ni.. nk join contest sokmo2 aku ni bad luck je..jarang ngat nak dapat perizenye.. kalo kot dapat mau sawan gumbira aku..kuikui..eksited..eksited.. time menaip nih pon muke berseri2 membayangkan kalo dpt tab pree...
sesiape kot2 yang terbaca belog aku nih bak mai tab pree satu...^^
aku suke gmbr ni sbb die colourful..:)

THE LEFT HAND OF BEAUTYMONSTERZ

No comments:

Post a Comment