FUHH..AKHIRNYA!

date: 14/9/2012
time:03.50
mood:penin2 lalat.

assalamualaikum..fuh penat kot n hias blog ni..tp..sbb dh ade pengalaman edit blog sblm ni so xde la pening sgt..kira ada pengalaman la.. nasib bdn ko blog dpt tuan cerewet mcmni..itu pon kalau nk dibandingkan dengan belog orang lain diorg pny lg owsome kot..

tapi ah kak xkesah dek non..belog ni saje aku buat nk luah perasaan sorang2.. belog nk share cerita tapi xde org bace ade jgk. belog yg 'itu' aku share ngn cinta hati aku..belog ni sdn.bhd pny..

so belog..aku dah make up ko cantik2 ikut citarasa aku aku harap nnt ko akan update selalu..eh..xkn ko nk update sendiri belog..kalo aku xhupdate ko cmne ko nk di update.ayat belit kt sini. 
k ah..chow.nk wt keje.. i lebiu belog.. ddk elok2.. jangan bersawang k!mmmuaah <3


THE LEFT HAND OF BEAUTYMONSTERZ

1 comment: