expired date DEC 2012!!

date: 18/06/2012
time: 11.57pm
mood: thinking something.

dec 2012!!kalau kau xdatang merisik,meminang dan menghantar rombongan bertunang means aku akan ikut keputusan parents aku.. sama macam kau ikut keputusan parents kau.. aku tau parents kau xnak kite bertunang lagi.. tapi parents aku nk kite bertunang dulu..baru kite ade motivasi nk ke arah perkahwinan.. kalau tidak sampai bile pon kite akan macam ni..

hubungan kite pon bukan baru lagi..nk masuk 5tahun dah.. sampai bile kite bercinta dan buat dosa..
aku tau la kite belum sampai berzina atau buat yang bukan2.. tapi pegang2 tangan,berpeluk pinggang, keluar berdua2an tukan satu dosa jugak.. 

aku tau..ikotkan hati kau,kau mmg nk bertunang apatah lagi kahwin dengan aku..aku kn hot..kau yang kata mcm tu kn?mslhnye sekarang ni dtg dari parents kau.. alasan diorang belum bersedia tu aku sangat xboleh terima.. kau bayangkan.. kalu nk bertunang pon diorang xready..apatah lagi nak kahwin? habis tu..kau nk aku tunggu sampai bile?sampai dh umur aku 29,30 tahun?aku xnk jadi andartu semata2 nak tunggu kau..

kite pernah bergaduh pon pasal ni..kau cakap kau xnk melawan kata orang tua kau.. abes macam mne dgn aku?aku pon xnk melawan kata orang tua aku.. aku bukan suruh kau melawan ckp parents kau..tp aku nk kau tegas.. aku tau kau anak sulung..tp kau jugak lelaki..kau sepatutnye tegas dengan keputusan kau..aku xnk nnt dah kahwin kau asyik dengar cakap mak kau.. kalau mcm tu baik kau kahwin dengan mak kau.. abes cerita..

kesimpulannya:-tarikh DEC 2012 adalah penentuan..andai kata sehingga hujung tahun ni kau xdtg jgk hantar rombongan,(atas sebab mak bapak kau xready@sewaktu dengannya) aku akan ikot segala keputusan parents aku.. andai kata diorang nk kahwinkn aku dengan lelaki lain aku akan terima.. biar kau tau bukan kau sorang yang xnak jadi anak derhaka..
...........................AKU JUA BEGITU.....................................

~DEC 2012~

THE LEFT HAND OF BEAUTYMONSTERZ

No comments:

Post a Comment